Stellaa Hocalarim dogumdan sonra sadece dogum yardimi mi aliyoruz ? Esimiz sgklysa sut parasi da veriyolar mi ? Hangi yardimlari aldiniz ?
snyck Niloyaninannesi yok eşimde öğretmen emekli sandığı ama o sıralar ben sözleşmeli öğretmendim sgk liydim farkeder mi bilmiyorum ama süt parası tüm annelerin hakkı diye biliyorum çalışsın çalışmasın
Giraysmom20 Stellaa eşimin üstünden aldım hastanede çıkan doğum belgesini eşimin üstüne yaptırdık eşim onunla gidip SGK’ya başvurdu bir hafta içinde yattı para
Giraysmom20 Stellaa ben o dönem çalışmıyordu sigortam yoktu o yüzden eşimin üstüne düzenlediler hastaneyle konuşun yeniden düzenlerler
Esmeler2 Eşim adıma başvurdu hem doğum yardımı (300tl) hem de süt parası aldım(200tl). Ama süt parasına başvurmadım o zaten kendiliğinden yatmış. E devletten gördüm ben. Bu arada 3 yıllık sözleşmeli öğretmenim
Stellaa Esmeler2 sozlesmede sgkya bagli olunuyo cunku ondan almissinizdir. Kadroya gectikten sonra yaptm ben dogumu emekli sandigina veremiyorz dediler