Syhn94 ben kesin çözümü söyleyebilirim kullanırken aslında hadı canım ıse yaramaz dıyerek aldırtmıstım dogum yaptıgım hastanedeki ebelerı gögüs ucu kremı onerırmısınız dıye sormustum hastaneden cıkarken oradakı gebe okulu eğitmeni duymuş geldı yanıma bunu al 24saatte gecırcek ve bana dua edeceksın dedı katı KAKAO yağı dedıgı cocuga zararı olurmu dedıgımde kımyasal karısımı kremlerı emzırırken yutturuyosun bebegıne dogal yagmı bıse yapıcak dedı aldı bı parca gogusumun ucuna koydu katı oldugundan surmek zor kendılıgınden erıyo zaten ne kanama ne catlama ne acı hıcbırsey yasamadım 13 gunluk bebegım hala cok sukur hiçbir sorun yasamıyorum kızımda3 ay kanamıstı catlaklardan goguslerım aglayarak emzırmıstım