Ana dili gibi Almanca konuşuyorum ama her defasında kendimi Türkçe de buluyorum oğlumla sırf Almanca konuşmam gerekiyor ama kafam dalıyor hep Türkçe konuşuyorum bu sefer. Siz nasıl yapıyorsunuz? Önerileriniz var mı acaba? Kendimi şartlandırmamam mı gerekiyor