Besle bence aç kalıyordur.Bizde en fazla 6 saat gece.Benimkide uyumaz.½ yatar sabah 9 da uyanır.Çareyi bay bay damalsı var araştırdım akşam 22:30 beş damla veriyorum 23:00 uyuyo üçgündür alışşın vermiycem.9 da kalkıyor tüm gün toplam iki üç saat uyuyor o da parça parça