Herkese merhaba 2.5 aylık bir oğlum var belki uyku düzeninin olması için çok erken ama bizde de acayip dalgalanmalar var bazen gündüz çok güzel uyuyor bazen de gece ya da ikisinde de uyuyup uyanıyor hemen. Sünnet olduk iki gün önce şimdiki huzursuzluğu ona yoruyorum ama normalde neler yapmalıyım? Önerilerinizi duymak isterim az uyuyor bu yüzden büyüyemeyecek diye çok korkuyorum