Sumeyyeenes yemez oglum da öyle. 4 dişi var , şimdi azılar yolda ve tüm damakları kabarık. Ve bir de 2 yaş büyümesi ( sendrom kelimesini söylemeyin dogru değil diyorlar) sıcak hava nem vs. iştahında etkili. Emzirmek en güzeli, kilosuna takılmayın. Ben blw usulüne göre yediriyorum. Sadece kahvaltısında bir haftadır şunu yapıyorum etkili oldu, 1 yumurta haşlıyorum, kuru incir kayısı hurma ( 3’ünden ikisi) azcık tuzsuz lor veya kaşar peyniri, 1 ceviz, 1 çay kaşığı tereyağ , 1 yemek kaşığı yulaf , yarım muz veya başka meyve blender yapıyorum. Tadı inanılmaz güzel oluyor, siz sık sık emzirmeyi teklif edin o sizden ayrılma kaygısı vs. yaşamasın her zaman emeceğini bilirse yemek yemeye de istekli oluyor. 18-24 ay arası yenidoğandan beter memeye düşkün oldukları dönem. çok arkadasım var iştah gelsin diye memeden kesen ama başarısız oldular hem yemek yemedi hem de ememediler. Siz sakin ve sabırlı olunca o da düzelecek inanın. Oğlumun da dogum kilosu 4025 gr dı ama persentili düştükçe düştü %25 lerdeyiz. sağlık olsun kilo hiç dert değil ama sizi cok cok iyi anlıyorum. siz ona şefkatle yaklasın, gerçekten işe yarıyor. ben bir haftadır şoktayım mesela bizim stresimizi de alıyor çocuklar. son olarak eger demir eksikliği b12 eksikliği varsa iştah peoblemi oluyormuş. emdikleri için demir hep eksik 🙈