Ebrukc Hanımlar merhabalar 🙋 sezeryan ile doğum yapıp 40 çıktıktan birkaç gün sonra tekrar kanaması başlayan oldu mu acaba?
Ebrukc Snglkmlalp normal akıntı seklinde mıydı yoksa çok mu. Benim biraz fazla oldu randevum 30unda biraz endişelendim.