Slm kızla bir sorum var size 2ay 20 günlük bebeğim var 15 gündür çok az emiyor ben zorla vermesem emmeyecek hiç önceden çok güzel emiyordu ben her saat başı veriyordum dolu dolu emiyordu ama şimdi ben vermesem hic aramayacak memeyi neden böyle yapıyor meme reddimi yaşıyorum kaç saate bir emzirmem gerekiyor ve kaç dk emerse normal 3 saatte bir emziğine en fazla 5 dk emiyor normalmi yardımcı olursanız çok sevinirim bebeğim bana göre çok az emiyor ve bende çok korkuyorum bırakacak diye yardımcı olursanız çok sevinirim