Biz sünnet olalı bir ayı geçti pipisinin üstünde iltihap gibi ama değil sarı beyaz bi yapı oluşuyor bizde de olmuştu ben endişelendim iltihap diye ama değil vücut iyileşirken oluyor aynı şeyden bahsediyorsak zaten geçiyor bir kaç güne . Ayrıca iki günde geçti üç günde geçti diyenlere maşallah yavrum bir hafta çekti tamamen unutup iyileşmesi bir ayı buldu