Aybarslahayat Merhabalar arkadaşlar ben bebegimi emzirdikten 3 4 saat sonra sagım yapıyorum gögüsümden 30 cc anca süt geliyor sütüm mü kesiliyor yoksa gögüs terbiyesi denen şeymi bilmiyorum yardımcı olur musunuz bebegim 6 aylık sütüm kesiliyor diye çok üzülüyorum
MerveSinan Aybarslahayat sağım da az geliyor.Emince daha cok geliyordur eminim.Ben 3 ay 11 gün boyunca sagdım.Sonra emzirmeye baslayabildim mi ordan tecrübelerime dayanarak soylüyorum.Sagınca gogüs tam bosalmiyor.O yüzden bence moralini bozma
Aybarslahayat MerveSinan gögüslerim ilk zamanlar taş gibi olurdu suan bebegim 6 7 saat emmese bile asla sertleşmiyor hep yumuşak