Bizde emzikte yok herşeyi kendi bıraktı 😁 millet hep derdi alışır falan inatla alışmaz diyordum alışırsa bıraktırırım dedim kızım sağolsun üzmedi hiç beni 😂 valla yanlış olmasın ama 10 . ayından öncede olabilir sonrada şuan 1 yaşını geçti yani 17 gün oldu geçeli