Daha bu hafta bu nedenden doktora götürdüm doktor diş döneminde kulak zarının hassaslaşıp enfeksiyon yapabileceğini söyledi .. bizimkisinde çok az olduğu için kendiliğinden geçmesini bekledik 3 gün sonra götürdüm azalmış dedi tedaviye başlamadı Bir hafta sonra yine götüreceğim sizde de aynısı olmuş olabilir doktora danışın takip edin mutlaka bence öyle bişey varsa ve çoğalırsa daha fazla sıkıntı çünkü tedavisi antibiyotikle