Sndskrsn Kızlar 2 ay 17 günlük bebeğim var yarım kundak yapıyorum artık o kadar çıkmak icin zorluyor kı anlatamam uykusunda ondan çıkmaya uğraşıyor sürekli kundaksiz da uyumuyor elleri hep yuzunde hep kendini uyandırıyor ne yapacağım şaştım kaldım 😏
Kizimmmmm Sndskrsn kızım 3 ay 16 gunluk. Her gece kundk yapıyorum. Bir gün yapmadim kaç kere uyandi. Mecbur yaptim yine
Kuckadam Sndskrsn 18 aylik hala yapiyorum baska turlu olmuyor devam ke 😂 bide yarim yap ayaklari sarma sicak uyudumu gezset kollari agriyordur artik oy minismis ya devam et bacim dogru yoldasin
merveeminaaa Aya kadar çünkü artık dönmeye başlıcak bu dönem kendini uyandırıyo ama daha sonra alışıyo
Elifim_derinim Uyuyacağı zamn kundak yapın bence geceleri gündüz uykularında ellerini kullanmayı öğrenmesi lazım
aleynaerva Sndskrsn benim kizim da istemedei 15 gunden sonra biraktik ellerini cok sikiyordu ne kadar baglasamsa hep cikariyo4du ellerini doktor da hareketleri guclensin yaoma demişti hemde kalca çıktığı olur diye yapmadım bi kac gun ellerini oynattikca uyandir korktu ama 20 sinden aonra düzeldi alıştı
esmerayes Sndskrsn bebek kendi birakana kadar ke dini uyandirmayana kadar yalilmali bence 5 aylik oldu daha yeni kendi cikti kundaktan baktim kundak boyerden bebe farkli biyerden cikiyo biraktim ama birakirkende ilk basta yine kundakla uyuttum dalinca actim sonrada kundaksiz uyuttum