3 bucuk aylik bebegimle trenle konyaya geldik 5 saatte trende hicbisey yoktu tam tersine cok rahatti surekli emdi uyudu emdi uyudu eve geldikten sonrada iyi gibiydi ama aradan iki saat falan gecti emzirmeye basladiktan sonra hep kusmaya basladi yaklasik saat aksam 6 dan beri kusuyor ama emzirdikten sonra tum ictigini cikartiyor nerdeyse hani doymusda sut kesigi tarzda degil cunku genelde tum bebekler oyle kusuyor. Tren klimaliydi ben bile biraz usudum hatta ama onun ustunde battanyesi falanda vardi axaba midesini usutmus olabilirmi ne yapabilirim. Beynim durdu kiyamiyorumsa surekli agliyor huysuz kusuyor