frambuazliturti mavisimmm20 combiotic kullanıyorum ben biraz güz yapıyor gibi geliyor. Onun için iki ölçek sma 3 ölçek hipp yapğyorum karıştırıp. Ne kusuyor ne kabız oluyor 🤷🏻♀️ Benim ki 2 ıy 26 günlük 3 saatte bir ortalama 150 içiyor
mavisimmm20 frambuazliturti ben Bebelac kabız yapıyordu hipp aldım kustu çok fena sonra sma aldım ondada midesi bulanıyor bebelac a doncem yine mecbur :(
frambuazliturti mavisimmm20 her bebek farklı, hipp dışında bütün mamalar kabız yaptı benim bebeğimi, hippti zeytinyagına gerek kalmıyordu ama tok tutmuyordu çareyi öyle buldum işte 😂