Bizde Tuğrul hocaya yaptırmıştık hem dikişli hem klipsli yapıyormuş eli çok iyi biz klipsli yaptırmıştık 4 aylıkken tavsiye ederim sünnetimiz çok güzel olmuş birkaç kez başka doktorlarada gösterdim hepsi harika olmuş dedi. Saolsun sünnet önemli gerçekten