Ruyamm Aydan sonra neler yaptınız hangi aktiviteleri bebeğinize hangi hareketleri yapmamız lazım hep kucakta tutup sevip uyutmaktan başka
Vinividiviciii Ruyamm Yere koyabilirsiniz dönme egzersizleri yaptırabilirsiniz.El kuklalarını konuşturabilirsiniz,evde marakas hazırlayabilirsiniz ☺️
Balteknem Ruyamm canim nen kucakta tutmuyorum fazla masal okuyorum renkleri söylüyorum bacaklarina vs egzersiz ypiyorum masaj ve yaptigim seyleri anlatiyorum ona şuanlik bunlar geldi aklima
HaticErkanMiran Ruyamm dışarı çıkıp gezdiriyorum dışarıyı tanımasını garipsemesini istemiyorum ve severek etrafı pür dikakt inceliyor her yere bakıyor evde ise el koordinasyonunu geliştirmesi için çıngırak dikkat çekici oyuncaklar veriyorum onları tutup eline götürüyor elimle ayaklarını bisiklet çevirdi gibi yapıyorum hoşuna gidiyor yerden kendini kaldırıyor elimi uzatıyorum elimi tutup kalkmaya calistiriyoum zamanım bütün günün onunla geciyor
Ruyamm Vinividiviciii konuşma karşısınds şebeklik yapma devamli var dönme egzersini duydum evet onu demeyeceğim marakas ne canım ona anlamadm
Vinividiviciii Ruyamm Ev yapımı çıngırak 😄Mesela ben pet şişelere nohut,pirinç falan koyuyordum,anneni seviyorsan şakşakla işte babanı seviyorsan şakşakla falan diyip sallıyordum😁
Ruyamm Balteknem kucakta durmak çok istiyor canm bazen yoruyor insanı evet masal bende okuyorum oyun halısında oynuyor ya birde şey sorcam kafası devamlı yerde normal mi bu dik duramıyor
Ruyamm HaticErkanMiran çok güzel canm hep öyle her dakikamız ilgilenmek zaten birde bi videoda egzersiz olarak kafasını kaldırıyolar ya şimdi adam ellerinden tutup ayaklarının üstüne dikti sakıncalımı yapsak bizde
Balteknem Ruyamm tabiki normal benim 4.5 aylik suan bile oyle dik tutamaz azicik tutar veya hep yere bakar zaman cabuk geciyo ins sizinkide cok cabuk buyucek
HaticErkanMiran Ruyamm hayır hiç sakıncalı değil masallah benim oğlumun elini tuttuğum gibi hemen kendini kaldırıyor oturmak istiyor sonra ayakalrinin üzerinde durduruyorum yarim saniye kadar kalabiliyo ve onunda çok hosuna gidiyo tepki veriyor
Ruyamm HaticErkanMiran bende yapıyorum onuda bir yandan da korktum tabi beline falan zaraf olur mu ki diye
Ruyamm Balteknem insallah canım hepimiz en güzel günlerini görelim yüz üstü yatmayı sevmiyor böyle ıh ıh diye ses çıkarıyor daralıyor gibi alışık olmadığından olabilir mi
HaticErkanMiran Ruyamm hayır cnn tabi çok tutmamak kaydıyla yapabilirisn Alllahin izniyle bise olmaz endişede duyuyorsan deneme 1 ay daha bekle 4 cü ayda kesin ayaklarını üzerine basıyor bizimki
Balteknem Ruyamm evet canim daha tam kaslar guclenmediginden ben birkac kere denemistim simdilerde baslicam kaslari tamamen gelistu diye artik birde kendini kurtarmayi ogrendin donmeyi becerevilir belki diye
Ruyamm HaticErkanMiran arada yapıyorum canım şimdi dönme olayına el atacağım vakit çabuk geçiyor ama bir an önce herşeyini görmek istiyor insan saol bilgilerin için
HaticErkanMiran Ruyamm rica ederim cnn dönme olayı 4 aydan sonra başlıyo her anları çok güzel rabbim evladının guel günleri görmeyi nasip etsin sağlık büyüsünler 🤲
Deletedmom311 Bir de kasları kuvvetlensin diye karın üstü brakın önüne oyuncak koyun şıngrak,emzik ws .ona uzanmaya gtmeye çalşyor günde 5,10 dk bunu yaparsanz kas gelişimi güzel oluyor ,ilk başta aglayablr oyalayacak bşey bulrsunuz 😊