Umayyy1 biz ordan tayin gördük biz gitmeden 5 ay önce tuttular evimizi ve kaç kişi takip oldu sanki esim ev sahibi gibi eşimi arıyorlardi. Evden ciadan evdeki kişi evi kiralıyor orda baya sıkıntılı ev bulması 😣 Atatürk Mahallesi’nde TOKİ konutlarının orda ve hidire himare apartmanı var orda oturuyorduk çok kişi tayin gördü bir bakın isterseniz oraya