Elifatabey benim oğlum altı aya kadar 4 yada 5 günde bir yaptı bazen bir haftada, üçüncü günden sonra çok ağlıyordu, kaç kere doktora gittik normal diyorlar ama çocuk çok huzursuzdu, emziriyordum iki kere de Aptamil mama yiyordu, en son Aptamilin conformil mamasını aldım o iyi geldi, bu mamayı yiyince kakası yeşil oluyor korkmayın gerekirse normal mamayla karıştırın, ek gıdaya geçince tamamen düzeliyor inşallah