Biraz uzun olcak ne olur affedin okuyun yardimci olun 2tane erken dogumla gebeligim sonlandi 2sene anksiyete ve panik bozukluk tedavisi gordum ilacla bu gebeligimde serklajla oglumu kucagima aldim sükürler olsun anksiyetem okadar agir gectiki artik yasamimi cok etkilemisti duzelir gibi olmustum gebeligimde tekrar ortaya cikti öyle böyle 9ay gecti cok sukur bebegim 45 gunluk okadar cok korkuyorum ona ansizin bise olcak diye uyku uyumak istemiyorum surekli kotu seyler dusunuyorum aklimdan bi turlu cikmiyor cildirmak uzereyim allahim ne olur bebegime bise olmasin tek kalamiyorum dogumdan beri annem yanimda yarin gidecegim diyor o giderse ben ne yaparim doktora gitsem ilac yazcak biliyorum bebegimi emziriyorum kullanmam imkansiz boyle olupta ilacsiz atlatan varmi ben ne yapacagim bebegime bise olcak diye cok korkuyorum😭