Zuhal_28 Merhaba anneler , sezeryan doğum yaptım 4 ay oldu ve regl olmadım hala sizlerde nasıl oldu normal mi acaba 🙈
Deletedmom335 Zuhal_28 normal bir durum 2 ayligiz biz dün adet gördüm ilk dogumumda da 2 aylıkken başlamıştı kimisi 1 yıl adet görmuyor Muş
Birkoalaanasi Sezeryan ve normal doğum farketmeksizin bir buçuk seneye kadar olmamak normal 🥀 6 ay dolduğunda olmuştum bende sezeryan ile doğum yaptım. Emzirmekte adeti geciktirebilir, aynı şekilde stres olmakta.
Eylultosum Ben 4 mi 5 aylıktı kızım oldum regl ama sütüm azaldığı İcin. :( suan 7 aylık spiral taktırdım gecen ay bu ay cok düzensiz ve az oldum 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Simay-34 Ben sezeryan sonrası 2 ay sürekli kanama oldu sonrasında her 15 günde bir oluyorum dr sordum ben emzirdiğin için düzensiz olursun dedi
Cagla93 Bende kırkım çıktıktan 10 gün sonra oldum sonraki ay 5 gün gecikti sonraki ay yine düzenliydi normalde hep 2 3 gün önce olurdum bu ay yine geciktim Bi hafta normal mi böyle düzensizlikler emziriyorum bide
Naz0106 Kırkım çıkar çıkmaz adet oldum. Kontrolüm vardı doktora gittim muayene etti adet görmiceksin dedi. Bakalım dediği gibi olacak mı yoksa adet görecek miyim bende merak ediyorum🤔
Neriman2020 Zuhal_28 40.miz cikar cikmaz oldum bn herkesin bunyesi farkli. Süt koruyor engelliyor diyenlere itibar etmeuiniz 😊
minesz21 Zuhal_28 vala canım ben 40 ım çıktıktan sonra bebeğim 2 buçuk aylıkken oldum sonra 4 aylıktı oldum şimdi 7 aylık hala olmadım korunuyoruz ama ben eczaneyi zengin ettim sürekli test yapıyorum 😂😂
yesoli Ben en sezaryen Doğum yaptım kızım 8 ay 2 günlük hala adet olmadım olsam da rahatlasam diye yol gözlüyorum doktorumun asistanı emzirmek adeti geciktirir 1 seneye kadar sıkıntı yok dedi ama ben sıkıntılıyım valla çok zor olmamak☹️