17 aylık oğlum,sen burada otur ben süt getireyim/ıslak mendilini alıp geliyorum vs böyle söyleyince oturup bekliyor beni gecikirsem bağırıyor ama kalkmıyor yerinden ben gidene kadar. Ama telefonla bile konuşurken tamam gelirim dediğim an çığlık çığlığa ağlayarak boynuma atlıyor. Eşime seninle dursun ben içerdeyim isim var dediğim zaman aynı şekilde ağlayıp bana koşuyor. Evden çıkmadığımız için ananemde hiç çıkmıyor arabayla ona gittik geçen gün,benimle aynı odadaysa rahat rahat oyun oynuyor ama odadan çıktığımı gördüğü an çığlık kıyamet.. Benden başka kimseye gitmiyor zaten. Ama hiç böyle değildi şubatta 1 yaşına girdi e zaten martta evlere kapandık virüs yüzünden ve hala evdeyiz. Karantina sürecinde böyle olduğunu düşünüyorum. Çünkü 5 aydır evin içinde en çok benimle vakit geçiriyor. Ah nasıl düzelecek bilmiyorum