Snm26 Bizde öyleyiz artık yoruldum tükendim otururken memeyi almak istemiyo kendini sıkıyo çok ağlıyo ayağa kalkınca bi süre sonra alıyor hafif dalana kadar ayakta gezeliyorum daha sonra yavaşça oturuyorum totosuna pış pış yapıyorum anca ozaman uyuyor .. Çok perişan bi durum Rabbim yardımcımız olsun yani başka yapacak bisey bulamadım ben .. 🤷♀️🤦♀️