Ben ve eşim , dediğiniz gibi bende halsizlik oldu ve 2-3 gün içinde tat ve koku kaybı. 16 gündür evden çıkmadık karantinadayız, ama bi kaç gün önce tat ve koku hissi geri geldi Pazartesi test için gidicez. Bu arada bende test yaptırmadım eşim gitti yaptırdı iki aylık bebeğim var çıkamadım hatta eşim pozitif çıkınca bende de kesin vardır dedim dışarı çıkıp kimseyi riske atmak istemedim. Çok şükür hafif atlattık şuan bi belirtimiz kalmadı pazRtesiyi bekliyoruz