Heide valla canım benim öğlen mama yerken ben gece uykusuna yatırınca yıkıyordum ama ben direk çay kaşığının karışı kadarını biberonun içine döküp 240 CC kaynar su dolduruyordum içine sonra fırçasıyla güzelce yıkayıp dört beş defa duruluyordum kaynatma falan yapmadım dışarı çıkardığım zamanlarda ve üç günde bir kaynatıyordum