7 aylık bebeğim emerek uyuyor ve emerken sürekli elleriyle gözlerini ovuşturuyor kendini uyutmuyor yatağına yatırıyorum gene aynı sürekli elleri gözlerinde kucağıma alıyorum uyuyor yatırıyorum uyanıyor anlamıyorum artık gece de yüz kere emmeye kalkıyor sizin bebekler de böyle mü gerçekten ? Hala 2saat yada 1 saatte bir kalkıyor emmeye 😭