Kızlar hayırlı aksamlar. Oğlum beni tek göğüs emiyor diğer gogsumu sağıp veriyorum artık bu sagdigimiz sütü normal dolapta saklarken poşetleri yan şekilde mi koyuyorsunuz yoksa dik mi. Bir de bu poşetler tekrar kullanılıyor mu yoksa atmam mi gerekiyor 🙏🙏