Nillllllll mama veriyorsak her mamanın ardından verilmeliymiş. 2 farklı doktora gidiyoruz . Biri mama zaten suyla yapılıyor içirme dedi. Biri de her mamanın ardından bir ıkı kasık ver dedi. 10 günde falan bir çay kasığı verdim.4. Ayımızdayız pişman oldum düzenli vermeye başladım