Arkadaşlar merhaba, 10 aylık bebeğim var kilosu gayet iyi. Son 2 haftadır sürekli meme emerek uyumaya başladı. Hiç böyle bir sorun yoktu. Bu konuda gece beslenmesini nasıl kestiniz? Ben gece beslenmesini kesmek istiyorum o yüzden de saat başı uyanıyor. Sürekli emmek istiyor. Önerisi olan var mı?