Siyahbeyazz Alparslanmirzabyrm evet evet bende öle yapıyorum etrafını gezdiriyorum inşşalah faydasını görürsünüz ama fitil kulandımda gün içinde mutlaka yapıyor
Berrinsoyagazi14 Alparslanmirzabyrm kaka yapınca top top mu yapıyor normalmi yapıyor eğer normal yapıyorsa sadece mama ile besleniyorsa doktorumuz (bende çok çektim normal yapıyordu oğlum ) 4-5 günü geçmiyorsa çocuk çok ıkınıp yapamıyorsa yada aşırı sesli yapıyorsa ozman tekrar haberleşelim dedi 3-4 gün normal cıvık yapıyorsa geciken kaka kabız değil demişti
Alparslanmirzabyrm Berrinsoyagazi14 bakayım top top mu yapıcak zannetmiyorum ama çünkü ıkınıyo biraz bezine bulaşıyor normal sıvı , anne sütüyle besleniyo mama günde bir kez yada iki günde bir kez içiyo
Berrinsoyagazi14 Şimdi yorumları okudum bence Sakın bebeğinizin poposuna bişey yapmayın asla doktorlar tavsiye etmiyor uyarabilirsiniz kulak çöpüyle son çare artık 5 günü geçmişse oda , ama poposuna asla bişey ile müdahale etmeyin
Alparslanmirzabyrm Berrinsoyagazi14 kulak çöpü değdirdim bende azcıkta masaj yaptım bi kaç saat sonrasında o kadar
Echche Alparslanmirzabyrm biberona 100 ml sU koy onu gün içinde bitirsin. Susuzluktan oluyo. Benim doktorum söyledi dediğini yapıyorum sorun olmuyor. Su bence sorununu çözer. Çay kaşığıyla güzel içmiyorlar su biberonu olsun ayrı içsin güzelce. Hem su çok hoşlarına gidiyor bu sıcakta ferahliyorlar
Echche Alparslanmirzabyrm hayır asla fazla gelmiyor doktor 1 çay bardağı kesin ver dedi bana. 1 çay bardağı 100ml zaten. Ben 120 ml bile veriyorum. Hiç sorun yaşamadık. Artık tadını da öğrendi ekstra içmek istiyor içi ferahliyor. Bu sıcakta fena oluyorlar sende çekinmeden ver. Ben sorun yaşasam asla önermem için rahat olsun. Mama istemiyor o anda mesela suyu veriyorum nasıl içiyor hoşuna gidiyor. Avent biberon kullanıyorum ben. Küçük olanı ona su biberonu yaptım. Kaşıkla içmeyi sevmiyor az içiyor. Biberonla vermek daha iyi oldu bütün gün onu bitiriyoruz maşallah bebislerimize şifa olsun
Alparslanmirzabyrm Echche suyu içme suyumuzu kaynatıp soğuyunca mı vereyim direk mi vereyim siz nasıl veriyosunuz
Echche Bide su vermedim az verdim mesela denedim, o günlerde hep zeytinyağıyla uyarmak zorunda kaldım. Düzenli suyumuzu içtik hiç yardım etmedim. Doktor özellikle dedi, kafama takıyordum bu konuyu. Hoscakal canım 🌹
Echche Alparslanmirzabyrm Alparslanmirzabyrm Aventin küçük biberonunu su biberonu yaptım doya doya içsin diye kaşıkla içmek istemiyordu şimdi çok mutlu. Ben suyu kaynatıyorum soğuyunca veriyorum. Doktor çeşme suyu da olsa hazır su da olsa kaynatmadan verme dedi. Ben çeşme suyunu kaynatıyorum mama da su da onunla veriyorum tercih sana kalmış canım. Asla tedirgin olma, bu sıcakta susuz kalıyorlar. Içir güzelce benim bebeğim maşallah çok memnun kaldı. Merak ettiğin başka bisey olursa da yaz bana özelden de cevaplarim. Şifa olsun yavruna canım hoscakal
aysundeper Alparslanmirzabyrm hayır olmaz. Bir çay kaşığı içirebilirsin bu konuda ben doktoruma da söylemiştim içiriyorum diye hiç şikayetim olmaz içir demişti. Zeytinyağ ile popo deliğini ovabilirsin karnını ve kaldıklarını da ovabilirsin. Popoya masaj da yapabilirsin. Baktın bu 3 gün 5 ve ya 6 gün ve daha fazla güne çıktı (gerçi kimse tavsiye etmez ama ben çok zorda kalınca yapıyorum) poposuna çok ama çok ince sabun sok. Oğluma yapıyorum çok ama çok zor durumda kalınca, sabunu soktuktan 3 dk sonra ve ya anında yapıyor kakasını. Ama kakayı yaptıktan sonra sabunun çıktığından emin olun. Kakasının içine bakın. Bazen kakaları popolarının ucunda kalıyor ıkınması da yetmiyor ya da katı sıçacak ondan da ağlıyor olabilir. Oğlumda bir kaç kez yaşamıştım.
Alparslanmirzabyrm aysundeper iki gündür zeytinyağ içiriyorum inşallah işe yarar da bişey sokmak zorunda kalmam
aysundeper Alparslanmirzabyrm bir de bebeğin sadece mama kullanıyorsa içebildiği kadar su ver , anne sütü kullanıyorsa verme. Anne sütünün %83ü su çünkü. Ama mama kullanan bebekler de su eksikliği oluyor. Mamayı nasılsa su ile yapıyoruz diyoruz ama biz de yemekleri su ile yapıyoruz ama su içiyoruz bu mantık çok yanlış demişti doktorum. Mama ile beslenen çocukların en büyük eksikliği yeterli miktar da su alamamaları. Oğlum doğdundan beri mama içiyor doktordan su verdim hep içebilriği kadar verdim vermeye de devam ediyorum. Maşallahı var su içtikten sonra yüzü gözü açıldı çocuğun. Korkmayın su vermeye bebeklere.
Alparslanmirzabyrm aysundeper mamayla değil anne sütüyle besleniyor mama günde bir kere belki acil durumlarda veriyorum