Anneler ,Hanımlar oğlum 3 ay 13 günlük . Nerdeyse 10.gündür mama yemiyor gündüzleri sadece 90 içiyor gün boyu asla bisey veremiyorum anne sütüm de kesildi gibi yok denecek kadar az damla. Su içiyor çok fazla doktorumuz istediği kadar ver sıkıntı olmaz dedi. Fakat ara ara bazen keskin turuncu idrar bazen hic olmuyor. Doktorumuz normal dedi takip edelim dedi ama. Tedirgin oluyorum . Başına gelen var mı acaba.?