leylaa bağırsak tepkililerde önerilmiyor ben ilk dozu yaptırdım fakat ikinciyi yaptırmayacağım doktorum önermedi alerji farklı bir şekilde tetiklenebilir dedi ben o riske giremeyeceğim inşaAllah virüsü kapmaz kaparsa da hastanede tedavisi mevcut aşı olanlarda rota virüsünü kapılabiliyor tanıdığımız aşı olmasına rağmen 3 gün hastane de yattı kuzenim de geçirdi aşısızdı o da 4 gün yattı evet önemli bir aşı olabilir ama ileri vadede düşünüyorum alerji uzayıp daha önemli noktalara gelir korkumdan yaptırmama kararı aldım.