4242belinay biraz önce birisi daha sormuştu onada yazdım maxi cosi tobi kullanıyorum ben 1 senedir yolculukta çok iyi oluyor istersen yatır ister oturma pozisyonunda tut bebek dışarıyı rahatlıkla izliyor benim kısım bayılıyor oto koltuguna mutlaka bir araştr canm