gezentianne 2 tane dişimiz çıktı. Sanırım parmak fırçaları da 8. aydan sonra öneriyorlar. Islak tülbentle emzirdikten sonra temizle diyen de oldu,siz nasıl temizliyorsunuz dişleri? Çürümemesi için napıyorsunuz?
Mom987 gezentianne Önerdikleri şekilde temizleyin ama parmak fırça da olur. Macun ve fırça kullanmayın daha.
MuhammedAmine gezentianne bizim doktorumuz macun ve fırça için 2 yaşı beklemelisiniz dedi oğlum 19 aylık olmak üzere ben yemekten sonra arada sırada bir bezle silerdim ama zaten ona bile gerek yok tertemiz bembeyaz dişleri ve tüm dişleri çıktı . 2 yaşında ona uygun fırça ve macun alıcam şimdiden hevesleniyor ben fırçalarken istiyor
gezentianne Baloglum93 Düşecek diye temizlemeyelim mi? 😅 Kaç sene kullanacak sonuçta. 1-2 yaşta diş çürüğü olunca beslenmesine kadar etkiliyormus
MuhammedAmine gezentianne Bu Arada benim oğlum ilk dişini 6 ay 5 günlükken çıkardı sizin bebek MaşAllah baya hızlı zannediyorum 1.5 yaşına yakın tüm dişleri çıkar onunda