Kizlar eşimle 4 yıllık sevgililikten sonra severek evlendik 1.5 yıllık evliyiz 4 aylık bı kizim var evlendigimizden beri sürekli kavga ediyoruz o sinirli ben sinirliyim sürekli elinde telefon oyun oynuyor gitmek istiyorum ayrılmak istiyorum ama beni kızımla tehdit ediyor onu sana göstermem kızını alamazsin gitmek istiyorsan tek git diyor ben çok mutsuzum kizimsiz yapamam ailem hep arkamda bırakıp gitsem gül gibi bakarlar bana da kızıma da ama kızımı vermiyor ailemi de bu çekişmeye sokmak istemiyorum kızımı vermezse nasıl dayanırım ben ne yapacağımı bilmiyorum