Sdnbln
4 ay 7 günlüğüz ates yok . Cok güldürmeye calsısırsan gülüo biraz huzursuz gibi ve 5 saatte bir az az beslenmek istiyor eskiden 3 saatte 1 120 ml içerdi 5 saatte anca 100 ml içio neden ki ? Ama kalası çişi olması gerektiği gibi hep aglamıo kendiyle elleriyle oynuo ayaklarıyla oynuo uyku düzeni maşşallah iyi sadece iştah azaldı . Bebek olmasa canı bişeylere sıkkın diycem yani 🙆🏻♀️ 2. Bendede 2 gündür yeşil parcacıklı yogun bir akıntı var kaşıntı yapıyor . Normal dogum sonrası normal mi ki ?