Evde kısa kollu zıbın , uzun alt , çorap giydiriyorum .. camlar sürekli açık olduğu için farkında olmadan çarpılır diye korkuyorum .. biraz üşüse gazı oluyor yada biz üşüdü diye oldu diyoruz 🤷🏽♀️ Dışarı çıkarken de aynı şekilde giydirip üstümüze ince bir battaniye alıyoruz