Aynı durum bizde de var. Çok az emiyor sağmadığım içim kaç ç içiyordur bilemiyorum ama sabahları dolu dolu oluyor gün içinde çok dolmuyor bezleri maalesef. Ve evdeki tartıyla ne zaman tartsak aynı kilo da almıyor sanırım. 6 buçuk kiloda takılı kaldık. 5 buçuk aylığız bu arada. Canımı sıkıyor artık iştahsızlığı. Kıyas yapmayı sevmiyor ama azıcık daha kilolu olsa diyorum bazen. Sanki çok minik duruyor kuzucuğum 🥺