Defnemerve
yanlış anlamayın lütfen ama bu ilacı profösörler öneriyorlar diğer doktorlar sorumluluk almamak adına her türlü olumsuzluktan bahsedip korkutuyorlar herşeyin fazlası ve uzun süre kullanımı yanlıştır bu ilacı kafanıza göre kullanamazsınız ilk baş 1 er taneylr başlayıp bir hafta deniyorsunuz gelirse bir ay yada bir kutu bitirip kesiyorsunuz ilacı zaten her bebek kendi nasibi kadarıyla gelir dünyaya anne sütü içmeyen aç kalmıyacak sonuçta burda kullanan onca anneyi teredüüte sokup endişenlendirmenin üzmenin anlamı yok doğru bilgi verelim insanlara öyle bir panik edasıyla yazılar yazmanın anlamı yok diye düşünmekteyim .....