Su_perisi1 Merhabalar 16 günlük bebeğim var vucudu ara sıra komple kızarıp geri geçiyor neden olabilir acaba bir de havalar çok sıcak malum nasıl giydirmem gerekiyor yardımcı olur musunuz ? teşekkürler!
jap Su_perisi1 ince giydirmelisiniz. Kısa kollu giyebilir. Muhtemelen sıcaktan kızarıyo. İsilik olur dikkat edin
Su_perisi1 jap koşa kol zıbın giydiriyorum fakat annem çoraplı alt da giydiriyor gece hafi neyse de gündüz de üşür o diyor ilk bebeğim ne yapacağımı da bilmiyorum uyurken de üstünü örtüyor
jap Su_perisi1 huzursuzlanmıyo mu peki altındakini de çıkar bence. İnce müslin atarsın bacaklarına ara sıra
UgurArasinAnnesi Yani evin çok sıcaksa o kadar yapma ince bi yulumda giydirsen yeterli olur canım üşüyüp üşümediğini ensesinden veya göğsünden anlayabilirsin giydiriyorsan da örtme üstünü isilik veya puşik olur sonrasında
Su_perisi1 jap bazen huzursuz bazen ayakları serinliyor annem de bi giydiriyor bi çıkarıyor teşekkür ederim