Bende Su an o durumdayım ama hiç endişe etmiyorum biraz sakın ol çocuk hel emecek diye birşey yok ki kaldır gezdir oturarak ver ayakta ver olmadı oyala emziği ver sonra yine dedi niye telaslaniyorsun ki kendine gel sen annesin bu kadar büyütme geçecek birşey belki kulağı ağrıyor belki başka yeri belki gazi var karnı ağrıyor ememiyor benimde aynı 3 aylık bazen emmiyor aynı durumdayız