Arkadaşlar merhaba öncelikle iki aylığız bebeğimin kilosu 4 800 Mama ve Meme gidiyoruz fakat sağarak veriyorum çünkü bebeğim beni emiyor göğüs ucundan dolayı dışarda herkes bebeğime zayıf diyor 3 kg 300 gram doğdu bebeğim bu arada mama olarak bebelak kullanıyoruz günde kaç kere vermem gerekiyor bebeğimE 2 saatte bir versem sıkıntı olur mu 90 cc içiyor genelde ama asla uyumak istemiyor 😭 mama konusunda detaylı bilgiye sahip annelerden öneri be bilgilerini bekliyorum 😫 kilosu iyi mi ilk ay 600 gr bu ay 800 gr almış 😳