Kızlar merhaba eşim bu mamadan almış. oğlum 8 aylık ve hiç vermemiştim böyle paketli şeyler ama bir iş için 7-8 saat ayrı kalacağız.babaannesi zorlanırsa bundan da yedirsin diye almış.arkasını okudum formül sütle yapımı yazıyor fakat bende mama yok dolapta buzlukta sütüm var önceden sağdığım acaba onları ılıtsam yapsam olur mu yoksa illa mama ile mi yapmak gerekiyor?bu arada sütü direkt veremiyoruz oğlum göğsüm dışında hiçbir şekilde almıyor sütümü.kaşıkla biberonla sulukla vs kabul etmiyor direkt tükürüyor.