Kuzuannesi yenidoğan bebeklerde hiçbir faydası yok aksine zararı var inanamıyorum ya burda bir de fikir veriyorsunuz zararı yok diye Neye dayanarak 😳
Yeni doğan bebeklerde su yolu ile vücuda girebilecek olan zararlı bakterilerden dolayı bebek de ishal, pişik ve ağız içi bakterileri gelişebiliyor. Anne sütünün %70-80 oranında su içerir ve bebeklerin su ihtiyacını karşılamak için yeterlidir. Anne sütü alan bebekler ihtiyacı olan tüm besinleri emzirme yolu ile aldıkları için dışarıdan başka bir şey tüketmelerini gerektirecek herhangi bir neden yoktur.
Kısa sürede çok fazla su tükettiğinizde su zehirlenmesi yaşarsınız. Yetişkinler susuzluğu düzenleyebilir ve su alımını durdurabilir ancak bebekler böyle bir yetkiye sahip olmadıkları için kontrol edemezler. Bu nedenle su zehirlenmesi bebeklerde ölümle sonuçlanabilir. bebeğimize verdiğimiz suyun onun bünyesi için az mı çok mu olduğunu da bilemeyiz o sebeple vermenin mantığı yok zaten anne sütüyle su ihtiyacını karşılıyorlar.