D vitamini prebiyotikli b-bac kullanıyorum çok da memnundum ama damla şeklimde olduğu için kaşıkla vermek eziyet oldu tükürüyor. Ayrıca boyutu aşırı küçük ve 90lira hemen bitiyor. Fısfıslı olduğu için ocean almak istedim ama eczacı iki aylık olmaz daha büyükler içinmiş meğer almadım. Fısfıslı ne önerirsiniz?