Elifduru11 Merhaba kızlar eşim iş nedeniyle yaklaşık iki yıl başka bir şehire gidecek sizce bende onunla gitmelimiyim yoksa düzenimi bozmayıp evimde mi oturmalıyım üstelik bir kızımda var
glslnn Elifduru11 iki yıl uzun bir süre ben tabii ki giderdim, hem değişik bir deneyim diye düşünürdüm bence eğlenceli bir tecrübe :)
mylmz Elifduru11 neden bunu düşünüyorsunuz ki? Düzen dediğinizin icinde eşinizde yok mu? Her aksam eve gelmeyecekse evi beklemek mantıklı degil.. degil 2 yıl 2 ay olsa yine bırakmam giderim. O da birakamaz zaten😏
Aybarsefeee Elifduru11 sorman hata ben birgün bile ayrı kalamiyorum kesinlikle gitmen lazım Allah ayırmasın inşallah hiçbirimizi
Mommy_ Elifduru11 Zorunlu olmadıkça böyle ayrılıkları doğru bulmuyorum ben. Aile bir arada olmalı her zaman 🌸
cavrosay6 Elifduru11 bence git canm.2 ay diyilki sonuçta 2 yil.eşin olmadiktan sonra düzenin olsa nolur.yani ben olsam kizimida alr giderdm.zaten gitiyn yerdede bi duzen kuracaksn.geçici bi sürec olsada.
Misskokulum Elifduru11 ben olsam kesinlikle giderdim 2 yil az bir süre değil hem düzeniniz niye bozulsun ki orda da düzen kurabilirsiniz
Fatmaevecen Elifduru11 eşimle cehenneme bile giderim 😂 şaka bir yana ben olsam kesin giderdim zor olur düzen değiştirmek ama değer
Mom987 Elifduru11 Tabi ki giderdim 3 5 günlük iş seyahati değil ya koskoca 2 yıl. Düzeni orada kurarsınız aile birarada olmalı
DenizDamla Elifduru11 Gitmez onuda göndermezdim🤷🏻♀️ama sizin yerinizde olsam giderim benim öyle bir durumum yok 2 sene az değil.
Defne06 Elifduru11 gidin tek bırakma uzun bir zamana eşyalı tutun eğer şimdiki eve gelip üzüm süre kalacaksanız ama nolursa olsun eşinizi tek göndermeyin