Esilaninannesii Anneler bi sorum olacaktı biz 3. Ay aşımızı bayrama denk geldiği için biraz geç yaptırdık kızım şimdi 4 aylık ebenin verdiği günde mi gitmeliyim yoksa şimdi gitsem yaparlar mı ?
ballikaymak Esilaninannesii ebe zaten hesaplayarak çağırmıştır öyle bı durum olsa tarihi farklı söylerdi yinede emin değilseniz arayıp öyle gidin