Asena06 Canım anneler, buzdolabındaki anne sütünü bebeğime nasıl vereceğim(Nasıl ısıtmalı yada ısıtılıyor mu) bilgisi olan var mı sizler nasıl vermiştiniz 🌸
Beyazorkide Asena06 Hiçbir şekilde ateş üzerine koymayın Eğer Buzluktaki sütünüzü kullanacaksanız bir gün önceden çıkarıp buzdolabının alt tarafında kendi kendine çözülmesini beklemeniz gerekiyor çözüldükten sonra sıcak suyun içine biberona koyup Isıtabilirsiniz Yalnız biberon cam ise sıcak soğuk dengesini ayarlamanız gerekiyor biberon patlayabilir
Asena06 Beyazorkide sütun bozulduğunu anlayabilir miyiz peki tarihine daha 1 ay ama bozulma gibi bi durumu anlayabilir miyiz merak ettim
Blge28 safis12 sütü biberonla verince anne memesini reddediyor mu merak ediyorum şırıngayla veriyorum ama çok uzun sürüyor
Asena06 Deletedmom896 dolapta sadece iki poşet sütüm var ilk hafta çok yoğun gelmişti sağıp dolaba koymuştum şimdi terbiyelendi bebeğimin ihtiyacı kadar geliyor hamdolsun🌸siringayi deneyecegim
Beyazorkide Asena06 Tabiki anlayabilirsiniz Sütü eritdikten sonra parmağınızı batırıp tadına bakın acımsı veya eşkimsi bir tat olur Çok süt attım bu yüzden bozulmuş
gezentianne Asena06 sağlıklı olan bir gün önce buzdolabına cıkarıp daha sonra oda sıcaklıgına koymak ama acilse direkt ılık suyun içinde bekletebilirsinz