Serap02 Kızlar avent biberon kullanıyorum göğsümü tutturamdim Dr. Biberonla aynı marka olsun silikon göğüs ucu dedi eşim aldı da 21 mm almış delikleri büyük bebeğim 46 günlük küçük deliklmi almaliydi
Tanemimm Serap02 en küçüğünü almalısın. Benim eşim de yanlış almıştı bebeğime büyük geldi yine ememedi. Sonra araştırdım en küçük boy aldım.
peksokomelli Serap02 ya normalde küçük alması lazım ama ben küçüğü verdiğimde de almamıştı zaten küçüğü alsa memeyi de alacak belki, nuk kullanıyorum ben ölçüsü de L. Doğduğundan beri sadece bunla emiyor.
Serap02 peksokomelli off ya şaşırdım kaldım daha önce wee baby kullandım almadı dr. Biberonla aynı firmaninkini al dedi birde onu dene dedi bakalım nolucak
peksokomelli Serap02 ya çok değişik bu bebeler cidden benimki de biberon avent am sonu almadı nuk u aldı. Denemeden bilemiyoruz maalesef.
Burcuelif 21 olunca bir zararimi varki bende bilmiyordum numaralı olduğunu şimdi öğrendim sizden. biberon a alışınca bu göğüs ucunda çareyi buldum eşim 21 almış onu kullanıyorum bebegimde emiyor