Ogx kullanıyodum bi ara 40küsür lirayken😅
artık iyi gelmiyo saçıma saç telimi sertleştiriyo ama ilk zamanlar çok memnundum çoğu serisini almıştım saçıma göre olanların..
o sorunu keratin bakımıyla çözdüm 2 ayda1..
Şampuan ve krem olarakta şu anda Herbal Essences kullanıyorum onunla zaten 2 çeşidi var şimdilik mangolusundayım 😌